Bekleneni Verdimi #3 | Çocuklar Duymasın

26 Temmuz 2017 Çarşamba 0 Yorum


Evet Çocuklar Duymasın Kanal D'de tekrar başladı aslında bu diziyi yaz dizileri serisinde verecektim ama ilk olarak dizi yayın hayatına başlamamıştı. Diğer yandan ise bu kadar uzun soluklu efsane bir diziyi tek yapmak istedim.



Diziyi önceki serilerimizdeki diziler gibi eleştireceğiz tabi bu yazımızda biraz daha ayrıntıya gireceğiz hadi ozaman bi ön eleştirimizi yapalım. Dizinin genel olarak baktığımızda not verecek olursak İyi, Orta ve Kötü diye ben burdan ortayı seçerdim. Öncelikle dizide bazı eksikler var ve bence saçma kişilikler katılmış. Öncelikle Çaycı Hüseyin'in Annesini diyebiliriz. Bence bu dizi için uygun değil bir kere yaptığı hareketler ve davranışları beni güldürmedi. İlk bölümde fazla yer almıştı sanki, bende dizideki karakter beğenmediğim için sıkıcı geldi. Daha sonra ise Haluk'un işyerinde olan Bilinçli Osman karakteride çok beğenmedim açıkcası birde Haluk meselesine gelelim. Haluk önceki dizilerdekine göre daha geride kalmış gibi hissettim. Haluk önceki sezonlarda daha sinirliydi ve biraz tersti buda bizi güldürüyordu ama bu sezon bu tanıttığım Haluk'un yarısı vardı diyeblirim. Son olarak ise Havuç'un olmaması kötü olmuş dizide bazı sahnelerde adı geçti Halukla falan mesajlaştı ama olması gereken isimlerden diğer bölümlerde kesinlikle gelmeli.

Yukarıda biraz fazla eleştirmişim gibi görünüyor ama durum bu izlediyseniz zaten sizde bunları görmüşsünüzdür. Dizi bir aralar Fox'da yayınlanıyordu ve gerçekten içten ve komikti şuanda fena değil ama Fox tv deki zamanları aratıyor. Dizinin reyting bolümüne baktığımızda çok iyi görünüyor Total'de 4,94 reytingle 1.sırada bence yaz için çok iyi bence yaz boyuda böle gider diye düşünüyorum. Yani üst sıralarda olur hatta havuç eklenirse yada Hüseyin'in annesinin rolü azaltılıp yada çıkarsa artacağını düşünüyorum. Dizinin kışın tutar mı diye sorarsanız uygun gün ve saatlere konursa orta reytinglerle tutacağını düşünüyorum. Dizinin yeniden başlaması ne olursa olsun güzel oldu 360 Tv'den eski bölümlerine izliye izliye sıkılmıştık. Dizi bekleneni verip vermediğine baktığımızda ise söylediklerimin harici güzeldi bekleneni verdiğini düşünüyorum.

0 Yorum: